Sunday, January 11, 2015

2015 - A Year To Look Forward/ Tahun yang bakal saya idamkan.

Hi all! I hope it's not too late to wish a "Happy New Year" to all! Anyway, I hope that 2015 would be a better year for my family and myself too. Also, I wish that Singapore's government would be more pro-active in order not to lose themselves, in the general elections that might be held this year or next year. We'll see what they would do. Anyway, I have some interesting stories to share already, so just sit back & relax. My next paragraph would be in Malay.

Assalamualaikum warahmatullah wabarakatuh

Tidaklah terlambat untuk saya mengucapkan kepada anda semua "Selamat Tahun Baru 2015M". Saya berharap sangat agar pada tahun 2015M ini, memberikan sinar baru yang lebih mendalam kepada kita semua. Untuk pemerintah Singapura pula, saya cuma dapat berkata agar terus bertahan untuk rakyat jelata. Mentelah lagi pilihan raya umum bakal menjelang tidak lama lagi , sama ada pada tahun ini atau tahun hadapan. Pada tahun ini sahaja, ada cerita menarik yang ingin saya kongsikan.

Sekian, Wasalam.

No comments:

Post a Comment